25 תשובות
פשוט בושה
ועוד יותר בושה שלא מגייסים אותם לצבא
כיאלו הם לא חלק מהמדינה
חיים פה כמו מלכים
ועוד יותר בושה שלא מגייסים אותם לצבא
כיאלו הם לא חלק מהמדינה
חיים פה כמו מלכים
לא
לא פייר בשיט
אני לא ממש בעד זה שמשלמים לאברכים ומ-ממנים ישיבות אבל הגיוס פחות בעייתי לדעתי שילכו לעשות שירות לאומי או משהו
אנונימי
אבל הם אנשים טובים כאלה לא?
הם לא עובדים כי הם לומדים-וזה קשה כל הכבוד להם.
אני באמת לא מבינה את הקטע עם הצבא זה נכון שזה חוצפה
הם לא עובדים כי הם לומדים-וזה קשה כל הכבוד להם.
אני באמת לא מבינה את הקטע עם הצבא זה נכון שזה חוצפה
שואל השאלה:
אנשים טובים? ממש לא.. לא מכלילה יכול להיות שיש גם אנשים טובים אבל יש גם כאלה שפחות. לזרוק אבנים נראה לך כמו אנשים טובים?
אנשים טובים? ממש לא.. לא מכלילה יכול להיות שיש גם אנשים טובים אבל יש גם כאלה שפחות. לזרוק אבנים נראה לך כמו אנשים טובים?
אנונימית
אוקי סבבה,מה שאת אומרת
שואל השאלה:
^האיש והאגדה
מי אתה שתקרא לי אנטישמית?
תבדוק בגוגל מה זה ותחזור אליי.
ודבר שני, אין שום סיבה שיממנו אותם מכסף המיסים שלנו, לאף קבוצה לא משלמים בארץ חוץ מלהם. אתה באמת מדבר איתי על חילונים שמשתמטים? נכון זה לא בסדר אבל נו באמת לפחות 80 אחוז מהחילונים מתגייסים ואצל החרדים זה איזה 5 אחוז אז איפה ההשוואה פה. הם לא תורמים למדינה נקודה.
^האיש והאגדה
מי אתה שתקרא לי אנטישמית?
תבדוק בגוגל מה זה ותחזור אליי.
ודבר שני, אין שום סיבה שיממנו אותם מכסף המיסים שלנו, לאף קבוצה לא משלמים בארץ חוץ מלהם. אתה באמת מדבר איתי על חילונים שמשתמטים? נכון זה לא בסדר אבל נו באמת לפחות 80 אחוז מהחילונים מתגייסים ואצל החרדים זה איזה 5 אחוז אז איפה ההשוואה פה. הם לא תורמים למדינה נקודה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שום רוע נגדם אני פשוט לא חושבת שצריך לשלם להם. בארהב החרדים עובדים ואין עם זה שום בעיה רק פה נוח להם ולא עובדים.
זה שהחוק נותן להם לא להתגייס לא אומר שזה בסדר, וממתי השמאלנים לא מתגייסים?
אין לי שום רוע נגדם אני פשוט לא חושבת שצריך לשלם להם. בארהב החרדים עובדים ואין עם זה שום בעיה רק פה נוח להם ולא עובדים.
זה שהחוק נותן להם לא להתגייס לא אומר שזה בסדר, וממתי השמאלנים לא מתגייסים?
אנונימית
אתם לא כל כך יודעים מה קורה שם אז פשוט אל תדחפו את האף!
הם כן עובדים...
לא רק שהרבה מהם כן עובדים הם גם לא אמורים לעבוד, העם שעובד אמור לממן את הכוהנים והצדיקים כדי שהם יוכלו לעסוק במלאכתם כל היום בלי לדאוג לדברים אחרים.
בלעדיהם לא הייתה מדינה ממזמן.
בלעדיהם לא הייתה מדינה ממזמן.
אנונימי
ואו כמה לכלוך על אנשים שאת לא מכירה..
את מכירה בכלל אפילו מישהו אחד חרדי? כנראה שלא
החרדים ברובם עובדים אם לא כולם, נראלך שהם היו מצליחים להתקיים אם אף אחד מההורים לא היה עובד? לא ניראלי
דבר שני את באמת רוצה את כל החרדים בצהל? זה יהיה לצהל כאב ראש ענק כנראה.. צריך בשבילם כל כך הרבה תנאים מיוחדים ומשאבים ולא בטוח שיש מה לעשות עם כולם
את מכירה בכלל אפילו מישהו אחד חרדי? כנראה שלא
החרדים ברובם עובדים אם לא כולם, נראלך שהם היו מצליחים להתקיים אם אף אחד מההורים לא היה עובד? לא ניראלי
דבר שני את באמת רוצה את כל החרדים בצהל? זה יהיה לצהל כאב ראש ענק כנראה.. צריך בשבילם כל כך הרבה תנאים מיוחדים ומשאבים ולא בטוח שיש מה לעשות עם כולם
אנונימית
זוועה
אנונימית
צודקת זה לא הוגן
מה שאת עושה עכשיו זה לשון הרע שאת עוד לא יודעת כלום.
אל תשפטי אף קבוצה אף אחד כל עוד את לא יודעת את האמת. התגובות של "האיש והאגדה" צודקים ומראים כמה רדודה יצאת פה.
מציעה לך למחוק את השאלה הטיפשית כאן.
אל תשפטי אף קבוצה אף אחד כל עוד את לא יודעת את האמת. התגובות של "האיש והאגדה" צודקים ומראים כמה רדודה יצאת פה.
מציעה לך למחוק את השאלה הטיפשית כאן.
מזעזע בעיניי
שואל השאלה:
^מותר לי להביע את הדעה שלי.
אני יודעת שהנשים החרדיות עובדות אבל הגברים לא. בסל הכל נראה לי הזוי שיש הומלסים ברחובות שלא מקבלים שקל מהמדינה בזמן שהחרים לא עובדים ומשלמים להם על כלום
^מותר לי להביע את הדעה שלי.
אני יודעת שהנשים החרדיות עובדות אבל הגברים לא. בסל הכל נראה לי הזוי שיש הומלסים ברחובות שלא מקבלים שקל מהמדינה בזמן שהחרים לא עובדים ומשלמים להם על כלום
אנונימית
כבר אמרו לך פה שהם כן עובדים ולא משלמים עליהם ואם כן זה קצת, האיש והאגדה הסביר לך בדיוק את המצב ואת עדיין ממשיכה להגיד שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
^יכול להיות שכן אבל אני ממש לא "אנטישמית" ואין לך זכות לקרוא לי ככה
^יכול להיות שכן אבל אני ממש לא "אנטישמית" ואין לך זכות לקרוא לי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
וואו איזה שקרים? לא אמרתי שאני שונאת חרדים אני פשוט לא חושבת שהמדינה צריכה לממן אותם עזוב יאללה אתה פשוט משכנע את עצמך שכולם לא בסדר חוץ ממך
וואו איזה שקרים? לא אמרתי שאני שונאת חרדים אני פשוט לא חושבת שהמדינה צריכה לממן אותם עזוב יאללה אתה פשוט משכנע את עצמך שכולם לא בסדר חוץ ממך
אנונימית
שואל השאלה:
"לא לקבל שקל מהמדינה" גם אם המדינה ממנת את הישיבות, זה כסף והרבה. דוחים את הגיוס? הם לא דוחים הם פשוט לא מתגייסים. עזוב אין לי כח לשיחה הזאת יותר. זאת הדעה שלי וזהו
"לא לקבל שקל מהמדינה" גם אם המדינה ממנת את הישיבות, זה כסף והרבה. דוחים את הגיוס? הם לא דוחים הם פשוט לא מתגייסים. עזוב אין לי כח לשיחה הזאת יותר. זאת הדעה שלי וזהו
אנונימית
ומה עם החילונים שמשתמטים? מה עם כל הבנות שהולכות כל היום בחולצות בטן ומעלות תמונות בביקיני אבל פתאום שהן צריכות להתגייס הן דתיות?
אם זה אין לך בעיה, לא רק לך לכולם
העיקר החרדים רק הם אשמים, הם הכי מרושעים הרי
אם זה אין לך בעיה, לא רק לך לכולם
העיקר החרדים רק הם אשמים, הם הכי מרושעים הרי
אנונימית
העיקר להאשים רק אותם
הרבה חילונים שלא מכירים חרדים זורקים את האמירה הזאת סתם "חרדים צריכים להתגייס והם מדעילים" או משהו כזה בלי להבין כלום
אין לצבא מה לעשות עם כולם
הרבה חילונים שלא מכירים חרדים זורקים את האמירה הזאת סתם "חרדים צריכים להתגייס והם מדעילים" או משהו כזה בלי להבין כלום
אין לצבא מה לעשות עם כולם
אנונימית
היא לא.
מה, החרדים לא משלמים מיסים?
לא מגיע להם שזה יזחור להם בחזרה במקום שזה ילך למקומות לא טובים (כדורגל שבת, תיאטרון ושאר דברים שנוגדים את היהדות).
רק לקחת מהם את רוצה?
מה, החרדים לא משלמים מיסים?
לא מגיע להם שזה יזחור להם בחזרה במקום שזה ילך למקומות לא טובים (כדורגל שבת, תיאטרון ושאר דברים שנוגדים את היהדות).
רק לקחת מהם את רוצה?
באותו הנושא: