7 תשובות
אם לא עשיתה את זה היא סתם מצאה סיבה להיפרד אני לא רוצה להישמע חסר רגשות אבל פשוט תשכח ממנה ותתגבר היא לא שווה אותך
אני יודע שעכשיו אתה מרגיש כאילו זה סוף העולם וזה קשה אבל זה הסתדר אחי מבטיח לך יש עוד נשים בעולם הכל טוב 3>
אני יודע שעכשיו אתה מרגיש כאילו זה סוף העולם וזה קשה אבל זה הסתדר אחי מבטיח לך יש עוד נשים בעולם הכל טוב 3>
אבל אני לא כתבתי את זה לאף אחד למה לשקר
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית מה הקשר
אנונימית מה הקשר
אנונימי
שואל השאלה:
לפני שנפרדנו ראיתי
לפני שנפרדנו ראיתי
אנונימי
איך ראית את ההודעה אם היא כבר נפרדה ממך?
אנונימית
אני מבינה שזה עצןב ופוגע אבל הדבר היחיד שיש לעשות זה להמשיך הלאה היא לא שווה את זה.
אני נפרדתי מחבר שלי כי הוא בגד בי והוא אומר שהוא לא בגד בי אבל לא כתבתי את זה לאך אחד...
אנונימית
באותו הנושא: