6 תשובות
אם אני חושב שאני אוהב אותה לא ככ מפריע לי אבל לראות אותה עם הפלאפון מרגיש כאילו היא לא רוצה שידברו איתה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני מתכוונת שאם אתה לא מכיר אותי ופתאום רואה אותי בבית ספר וחושב שאני יפה ונראת חמודה אבל לבד ובטלפון (רק כי אין לי מה לעשות) היית מנסה להתחיל שיחה איתי?
אנונימי אני מתכוונת שאם אתה לא מכיר אותי ופתאום רואה אותי בבית ספר וחושב שאני יפה ונראת חמודה אבל לבד ובטלפון (רק כי אין לי מה לעשות) היית מנסה להתחיל שיחה איתי?
אנונימית
שואל השאלה:
אני נראת ילדה טובה כזאת אבל אין לי ידידים אני מדברת עם בנים אבל אנחנו לא ידידים הם בעיקר או בנים מהכיתה או ידידים של חברה אבל זה בדרך כלל שיחה פעם ב... אני לא אומרת שאני רוצה שיתחילו איתי ואני לא אומרת שהיופי משחק לי תפקיד במקום האופי כי אני גם נראת בן אדם טוב וגם אני כזאת לפי מה שאמרו לי זה פשוט מעניין אותי איך אני נראית בעיני בנים שאני לבד אני לא מצפה שיתחילו איתי בבית ספר רק מעניין לדעת מה חושבים על זה שאני לבד
אני נראת ילדה טובה כזאת אבל אין לי ידידים אני מדברת עם בנים אבל אנחנו לא ידידים הם בעיקר או בנים מהכיתה או ידידים של חברה אבל זה בדרך כלל שיחה פעם ב... אני לא אומרת שאני רוצה שיתחילו איתי ואני לא אומרת שהיופי משחק לי תפקיד במקום האופי כי אני גם נראת בן אדם טוב וגם אני כזאת לפי מה שאמרו לי זה פשוט מעניין אותי איך אני נראית בעיני בנים שאני לבד אני לא מצפה שיתחילו איתי בבית ספר רק מעניין לדעת מה חושבים על זה שאני לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שאני רוצה להרחיב את המעגל החברתי שלי יש לי שכבה של צבועים וזה משהו שאישית קשה לי להיות עם אנשים כאלה, אני אומרת שלום לאנשים אבל לפעמים אני לומדת עם ילדים שאני לא מתחברת אליהם ולא מהכיתה שלי בגלל זה אני לבד.
רק אם תאכל לאמר לי אם זה נראה ממש רע או שזה בסדר?
כשאני עם חברות אני אחת שצוחקת הרבה ואני בטוחה שזה נראה יותר טוב אבל אני יש שיעורים שאני לא איתם. ואני שואלת לא כי אכפת לי מה חושבים עלי אחרים סתם עלתה לי מחשבה בבית ספר על זה
אני לא אמרתי שאני רוצה להרחיב את המעגל החברתי שלי יש לי שכבה של צבועים וזה משהו שאישית קשה לי להיות עם אנשים כאלה, אני אומרת שלום לאנשים אבל לפעמים אני לומדת עם ילדים שאני לא מתחברת אליהם ולא מהכיתה שלי בגלל זה אני לבד.
רק אם תאכל לאמר לי אם זה נראה ממש רע או שזה בסדר?
כשאני עם חברות אני אחת שצוחקת הרבה ואני בטוחה שזה נראה יותר טוב אבל אני יש שיעורים שאני לא איתם. ואני שואלת לא כי אכפת לי מה חושבים עלי אחרים סתם עלתה לי מחשבה בבית ספר על זה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה, ובאמת לא אכפת לי מה חושבים עלי סתם עלתה לי המחשבה הזאת בראש היום אנשים שמכירים אותי יודעים שאני לא אהיה מישהי שאני לא רוצה להיות ואני גם עקשנית על זה מאוד ככה שהפסיקו ממזמן להגיד לי מה חושבים עלי מי שמכיר אותי כי אין טעם :) תודה על התשובות
תודה רבה, ובאמת לא אכפת לי מה חושבים עלי סתם עלתה לי המחשבה הזאת בראש היום אנשים שמכירים אותי יודעים שאני לא אהיה מישהי שאני לא רוצה להיות ואני גם עקשנית על זה מאוד ככה שהפסיקו ממזמן להגיד לי מה חושבים עלי מי שמכיר אותי כי אין טעם :) תודה על התשובות
אנונימית
אני הייתי מתחיל איתך שיחה כי זה בדיוק המצב שלי.
גם אצלי כולם צבועים ומזויפים שפועלים מאינטרסים
גם אצלי כולם צבועים ומזויפים שפועלים מאינטרסים