20 תשובות
למה לא?
וכן גם לי היה פעם את הקטע שאני אובססיבית לחבר
וכן גם לי היה פעם את הקטע שאני אובססיבית לחבר
יכול להיות שזה הורמונים כי הם משפיעים על הרגשות שלנו בגיל ההתבגרות זה טבעי לגמרי זה קורה גם לבנים וגם לבנות, אני יכולה לאמר שגם אני ממש ככה (אני גם 15)
ואם אפשר לשאול איזה נסיבות לא מאפשרות לך?
ואם אפשר לשאול איזה נסיבות לא מאפשרות לך?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לומד בבית ספר דתי , רק בנים, לא מכיר בנות, לא בשום צורה ....
אני לא נמצא במקומות שבנות גילי מסתובבות ולומד עד מאוחר
אני לומד בבית ספר דתי , רק בנים, לא מכיר בנות, לא בשום צורה ....
אני לא נמצא במקומות שבנות גילי מסתובבות ולומד עד מאוחר
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אובססיבי לחברה, אני רוצה משהו אמיתי ורציני
אני לא אובססיבי לחברה, אני רוצה משהו אמיתי ורציני
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא מחרמנות , (כאילו ברור שיש צד כזה) זה יותר מהפן הרגשי
וזה לא מחרמנות , (כאילו ברור שיש צד כזה) זה יותר מהפן הרגשי
אנונימי
איפה אתה גר
^^ כן אני מבינה
שואל השאלה:
מרכז הארץ מעדיף לא להגיד עיר שלא יזהו אותי
מרכז הארץ מעדיף לא להגיד עיר שלא יזהו אותי
אנונימי
אפחד לא יזהה אתה גם מאנונימי
זה ממש משמח שאתה רוצה משהו אמיתי ורציני אני מכירה כאלה שסתם מנצלים ואני גם אישית נפלתי לניצול ובקשר לנסיבות שלא מאפשרות לך אתה יכול לנסות להכיר פה אפילו אם תכיר סתם בנות שתדבר איתם וזה יהפוך רק לידידות זה יכול אולי לקדם אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודע עד כמה קשר אינטרנטי הוא אמיתי .....
יש באתר הזה לא מעט נואשים ....
אני לא יודע עד כמה קשר אינטרנטי הוא אמיתי .....
יש באתר הזה לא מעט נואשים ....
אנונימי
שואל השאלה:
ירושלים
ירושלים
אנונימי
ומטרידים
^^ אתה רציני? מי יזהה אותך בעיר הענקית הזאת?
לא אמרתי שזה יהיה שזה יהיה קשר אמיתי גם לא אמרתי לך להכיר פה בנות ישר לקשר רציני, אמרת שאתה לא בסביבה שבה יש בנות בגיל שלך אז אני ממליצה לך להתחיל פה אולי להתחבר לבנות לא אמתי שזה גם בהכרח יצא ויתפתח מחוץ לאתר זה יכול לעזור כי אם אתה לא בסביבה של בנות בגילך יכול להיות שיהיה לך קשה לדבר ולהתקרב למישהי אז זה יהיה סוג של בסיס, אבל זאת רק הצעה
אנונימית
שואל השאלה:
זאת הצעה באמת טובה, אבל הבעיה היא שגם אם אני אהיה אלוף העולם בלדבר עם בנות , פשוט לא יצא לי להשתמש ביכולות האלה....
זאת הצעה באמת טובה, אבל הבעיה היא שגם אם אני אהיה אלוף העולם בלדבר עם בנות , פשוט לא יצא לי להשתמש ביכולות האלה....
אנונימי
יענו בגלל שאתה דתי ואסור לך לדבר עם בנות?
אולי תלך עם חברים למסיבות יותר לצאת לסרט עם חברים או ללכת להסתובב איפשהו ואולי תראה מישהי שתראה נחמדה ותנסה להתחיל איתה
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש, כאילו זה לא מאוד מקובל, יותר בקטע שאני לא נמצא במסגרות על בנות .
לא ממש, כאילו זה לא מאוד מקובל, יותר בקטע שאני לא נמצא במסגרות על בנות .
אנונימי
בגלל זה אומרים לך לצאת עם חברים למקומות פתוחים, תכיר בנות.
אל תפחד תמיד יש פעם ראשונה, אתה תתרגל לאט לאט ותראה איזה קל זה יהיה מפעם לפעם.
אתה יותר בקטע של רציני והכל אז תנסה למצוא מישהי שמוצאת חן בעינייך ותתחיל איתה, מי יודע ואולי יצא לך מזה משהו
אל תפחד תמיד יש פעם ראשונה, אתה תתרגל לאט לאט ותראה איזה קל זה יהיה מפעם לפעם.
אתה יותר בקטע של רציני והכל אז תנסה למצוא מישהי שמוצאת חן בעינייך ותתחיל איתה, מי יודע ואולי יצא לך מזה משהו
באותו הנושא: