4 תשובות
מקסימום תלך מחר תראה את הסגנון של המבחן ותעשה מועד ב אם יש
אנונימית
שואל השאלה:
אין לצערי^^
אין לצערי^^
אנונימי
בהיסטוריה אתה לא צריך לדעת מילה במילה מספיק שאתה מבין את הרעיון הכללי (תקרא סיכומים), מסיף עוד חירטוטים (לא באופן מוגזם) למה שאתה יודע וקיבלת את הנקודות
אתה יכול לעשות את זה
אתה יכול לעשות את זה
אנונימית
אם אתה צריך עזרה בהיסטוריה אשמח לעזור לך (אני יודעת אבל שאלון של הדתי )
באותו הנושא: