16 תשובות
^לפי אמא תמיד..
זה לפי האמא כן..
את נוצריה לפי היהדות
לפי הנצרות את יהודיה.
את נחשבת כעיקרון נוצריה . אם סבתא שלך נוצריה גם אמא שלך ולכן גם את .
אבל השאלה איך את מגדירה את עצמך ובמה את מאמינה (או שאת לא מאמינה בשניהם וזה גם בסדר )
נוצריה
אם אמא שלך לא התגיירה
אז את נוצריה
always here for everyone
זה רק מה שהדתות אומרות
אבל היא נוצריה לכל דבר
גם אם אחד ההורים יהודי

כן יש לה גן יהודי ישראלי כי זה גנטי גם במראה
וגם זה קצת שילוב היסטורי
אבל היא נוצריה כי זו הדת שלה

אגב גם ככה הנצרות, היהדות והאיסלאם חולקות את אותה ההיסטוריה
וגם הנצרות והאסלאם קמו מהיהדות
אם אמא שלך עברה הטבלה את נוצריה... אם לא אז לא יודעת , למשל חברה שלי לא עברה הטבלה ואמא שלה נוצריה אז היא חסרת דת
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי כנראה אני חסרת דת 0-0
אם הבנתי בכלליות כי תכנית כדי להיות נוצרי צריך לעבור הטבלה והיהדות זה לפי האמא ,אמא שלי לא עברה הטבלה וגם אני לא
אנונימית
נוצריה
לפי היהדות את נוצריה אבל לפי הנצרות את שום דבר בגלל שלפי הנצרות את נוצריה רק אם עברת הטבלה וזה לא משנה מה הדת של ההורים שלך. אז בעיקרון את חסרת דת, אם את מאמינה באלוהים ורוצה להשתייך לדת כלשהי פשוט תיקראי לעומק על הנצרות ועל היהדות ותיראי במה את מאמינה ולפי זה תחליטי אם להתגייר או להתנצר או פשוט להישאר ככה
אנונימית
יהודיה, כי ביהדות זה לפי האמא
מבחינה מדינית את יהודה לכל דבר אבל מבחינה הלכתית אם האמא יהודיה אז הילדים יהודים אז מבחינה הלכתית תצטרכי לעבור גיור כדי להיות יהודיה
זה מה שאני יודעת
שואל השאלה:
לפי האמא כן בגלל זה אני שואלת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אמא שלי לא יהודיה..
אנונימית