3 תשובות
היי נועה את הסימנים אפשר להעלים על ידי שמן נבט חיטה אבל את הנפיחות נראה שאת חייבת רופא בהצלחה רבה רבה.
ממליצה לפנות לרופא עור.
כדאי לך ללכת לבדוק את הסימנים אצל רופא.. מהתיאור שלך זה נשמע כמו משהו שחייב לבדיוק אותו...
בהצלחה:)
בהצלחה:)