5 תשובות
לא
זה בסדר
לא נורא, דווקא כדאי שתקלחי אותו שוב אם הוא מריח רע
בוודאי שאם הכלב מסריח תקלחי אותו.
א-כלב הוא כמו ילד /תינוק.
ב-אני לא חושב שכלב אוהב להיות מסריח...כמו בני אדם
א-כלב הוא כמו ילד /תינוק.
ב-אני לא חושב שכלב אוהב להיות מסריח...כמו בני אדם
פעם ב זה לא עורא לקלח בנפרש של שבוע אבל תשדלי לא לעשות את זה עוד כי זה לא טוב, אפשר פעם בחודשיים או אפילו יותר
באותו הנושא: