5 תשובות
זה לא אומר כלום אם הוא מתנהג כרגיל אבל אם לא אז תחשבי....אני גם ככה לא מבינה למה לא אמרת לאף אחד עדיין, וזה די אובייסלי שזה אולי יוריד לו קצת ממך אם את "מסתירה" אותו
ואם את רוצה אהבה ומחמאות תתני בחזרה ;-;
הוא כנראה מחכה ל"גם אני אוהבת אותך" וזה די מוריד, אין סיבה לא לספר למישהו. נו אז מה אם זו מערכת היחסים הראשונה שלך, אני חושב שהוא מחכה שתגידי גם את. הוא אמר כבר כמה פעמים ואת לא אמרת פעם אחת. אולי הוא גם מבין שאת יודעת את זה כבר אז בינתיים הוא לא אומר שוב ושוב. וזה שהוא אומר שכיף לו איתך והוא שמח זה גם אומר שהוא אוהב אותך, אמנם לא ישיר אבל זה בהחלט אומר שהוא אוהב אותך.
שואל השאלה:
^^אני לא מסתירה אותו וברור שאני נותנת לו מחמאות ומביעה גם אהבה רק לא אמרתי את השלוש מילים האלו.

ועם כמה שזה נשמע מוזר או חסר סיבה לא להגיד את זה, זה משהו משמעותי בעיניי..
מה אם אני אגיד והוא הפסיק להרגיש ככה


נכון, תכננתי להגיד לו אבל בגלל שהוא הפסיק להגיד אז אני לא בטוחה מה לעשות..
אנונימית
בגלל שהוא הפסיק לדעתי כדאי שתגידי, אם הוא אומר בחזרה תדעי שהוא אוהב אותך, אם הוא לא תדעי שמשהו השתנה... אבל אני בתור גבר אם חברה שלי הייתה אומרת לי שהיא אוהבת אותי הייתי אומר בחזרה ולא מייבש. אם את מביעה אהבה בדרכים אחרות זה גם אחלה. הוא לאחרונה, בשבועות האחרונים גם עושה את זה בדרך הזו וזה בסדר גמור
לא חייבים להגיד 3 מילים בשביל לדעת.
אני גם הייתי מפסיק אם לא הייתי מקבל פידבק
לפי דעתי אם את אוהבת באמת, תגידי לו את זה.
באותו הנושא: