6 תשובות
דבר ראשון תנסי להירגע, הכל בסדר וזה יעבור לך בעזרת השם.
ופשוט תשתחררי, תרפי לחץ, תתני לגוף לעשות את שלו
ופשוט תשתחררי, תרפי לחץ, תתני לגוף לעשות את שלו
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני עושה עם אין לי כדור כזה?
מה אני עושה עם אין לי כדור כזה?
אנונימית
נשמע כמו קלקול קיבה.
איפה הכאב בבטן ממוקם? האם יש דם בשלשול או משהו שחור?
חשוב מאוד לשתות עכשיו מים כי איבדת נוזלים, כמו כן גם משהו מלוח כדי שהמים ייספגו בתאים.
להכין משקה איזוטוני:
שליש כוס מיץ
שני שליש מים וכפית מלח.
בנוסף לאכול כלכלה עוצרת: שזה אומר פריכיות/קרקרים/ אורז /צנימים
ללא מוצרי חלב ביומיים הקרובים.
ללא רטבים מיוחדים ובלי חריף/מטוגן.
פרטי מה אכלת היום בבקשה.
איפה הכאב בבטן ממוקם? האם יש דם בשלשול או משהו שחור?
חשוב מאוד לשתות עכשיו מים כי איבדת נוזלים, כמו כן גם משהו מלוח כדי שהמים ייספגו בתאים.
להכין משקה איזוטוני:
שליש כוס מיץ
שני שליש מים וכפית מלח.
בנוסף לאכול כלכלה עוצרת: שזה אומר פריכיות/קרקרים/ אורז /צנימים
ללא מוצרי חלב ביומיים הקרובים.
ללא רטבים מיוחדים ובלי חריף/מטוגן.
פרטי מה אכלת היום בבקשה.
וואן קודם כל תרגישי טוב :/
דבר שני תקראי קצת על תרופות סבתא באינטרנט , או שתשאלי את אחד ההורים חייב להיות איזה קל בטן או כדור אחר אצלך בבית , מקווה שיעבור לך❤
דבר שני תקראי קצת על תרופות סבתא באינטרנט , או שתשאלי את אחד ההורים חייב להיות איזה קל בטן או כדור אחר אצלך בבית , מקווה שיעבור לך❤
אל תקח כדור נגד שלשול זה עלול להחמיר את המצב ולגרום לבעיות בעיכול. השלשול הוא הדרך הטובה ביותר כרגע להיפטר ממה שגורם לו.
יכול להיות שאכלת היום מוצר פג תוקף או משהו בלי לשים לב וזה קורה אבל זה אמור לעבור לך
באותו הנושא: