8 תשובות
אצלי זה לא ככה
לא אצלנו הם ממש לא כאלה
כן וזה בסדר
זה הקטע של מדינה דמוקרטית עם חופש הביטוי כל אחד יכול להביע עמדה אחרת
שואל השאלה:
זה לא בסדר משום שהם מורים במשרד החינוך ואסור להם בשום פנים ואופן להביעה דעה פוליטית
אצלנו זה לא ככה ולהיפך לצד הימין למרות שאיזה 3 שנים לא הייתי במשצים אבל לפי מה שאני זוכרת תמיד דיברו הכי על הדת בטוב ועל הימין ולא הסיטו לשמאל
במקור הם לא ממשרד החינוך, הם מועסקים על ידו למטרה מסוימת אבל הם לא באים ממשרד החינוך
אנונימית
שואל השאלה:
אסור להם להביע שום דעה פוליטית זה בוודאות. ואני חושב שיש שם הבעת דעה יתר
יכול להיות שאתה צודק, בתכלס אסור להם לעשות את זה אבל מורים היום לא ממש דופקים חשבון למה מותר ומה אסור לעשות