5 תשובות
כן בת נמוכה זה נשי.
האקסית שלי הייתה בגובה הזה ככה שכן
בכנות אני פחות נמשך. 170-180
אנונימי
וואי נמוכה זה מושלם ❤ האקסית שלי הייתה 1.52 , ואני 1.83 , לא יכול לתאר לך כמה זה כיף היה לעטוף אותה חחח