8 תשובות
צ'וקה
אני קוראת לה ככה כל כך הרבה שחלק מהחברות שלי היו בטוחות עד היום שככה קוראים לה (קוראים לה טרי)
חיים של סבתא

(קוראים לה מילקי)
מילקוטקוטקוטקוט
מילקלה
מילקושקוש
פיק
לאונרדו דה וינצי (כן כן)
פוקיפוקי
טוסיק ובאבאשאן.
כן. גם לי אין מושג מה ההיגיון מאחורי זה
אני קוראת לכלבה שלי יושית, צוצית, פשושית, מולנה, רומץ..חשוב לציין אין קשר לשם
יש לי עוד כלבים אז יש פלוץ, פשפש, נקניק, סתום, פוצון, מכוערי
אני קוראת לו טוניני או איציגאדואיי או בשם שלו טוני
לאקוקו
פשושי
לוצ'יצ'י
לאצ'וצ'ו
לאקוקו
חתול
סוס
תינוקת
ועוד...