4 תשובות
אייפון
לא משנה כמה הטלפון של סמסונג טוב (יש לי גאלקסי 10 פלוס והוא מעולה) המצלמה של אייפון תמיד תהיה יותר טובה...
לפי דעתי אייפון11.
אייפון.
באותו הנושא: