9 תשובות
זה הזויי גם אצלי ככה
בוכים ומתפללים לאלוהים
לי זה עבד טוב
CQ
שואל השאלה:
הם השתגעו מה הם תוקעים מתכונת בספרות בתוך כל הלחץ שהם יכולים לתקוע את זה אחרי לשון
זה משוגע
אנונימית
כן זה הזוי ומצפים מאיתנו גם להצליח כאילו תעשו לי טובה ודיי
מבינה אותך, תתנחמי בזה שספרות זה המקצוע עם הכי פחות חומר ודי קליל...
שואל השאלה:
דווקא להפך הציונים שלי השנה לא משהו מלחיץ אותי המגן אבל מבחינת קצב אנחנו בקצב טוב נשאר לנו משהו קטן בביקור הגברת ועוד 3 שירים מסיימים ..
מאוד הזוי גם מבחני רבעון תקעו 8 מבחנים בשבועיים וחצי ומצפים שנצליח
אנונימית
למה לעשות את זה אם זה לא עושה לך טוב?
מבינה אותך גם אצלנו בבית ספר זה ככה פשוט תנסה לעשות לך כזה לוח זמנים לנהל את הזמן לנסות להיות כמה שפחות בלחץ גם אני בלץ לפעמים ממתכונות אבל משוםמה בגרויות זה פחות מלחיץ אני נגיד אצלי קבוע שוקולד לפני מבחן מרגיע אותי
ניהול זמן, סדר עדיפויות