2 תשובות
את יכולה לשלוח הודעה או ליחצן שהעלה או לתיוג שהוא תייג
ממש לא צריכים להכיר אותך, כל אחד יכול ללכת :)
תהני ושמרי על עצמך :)
ממש לא צריכים להכיר אותך, כל אחד יכול ללכת :)
תהני ושמרי על עצמך :)
שואל השאלה:
^ איזה כיף תודהה
ומי זה מי שהוא תייג? המארגן?
^ איזה כיף תודהה
ומי זה מי שהוא תייג? המארגן?
אנונימית
באותו הנושא: