5 תשובות
חוסר צדק.
שמסננים ואחר כך חוזרים...(אחרי כמה חודשים אפילו)
שמתייחסים אליי כאילו אני תמימה וסתומה ומנסים לנצל אותי.
אנשים צבועים.
שמדברים איתי רק כשאין להם עם מי וכשיש מתעלמים.
ששופטים אנשים בלי להכיר אותם.
חוסר טאקט בקטע פוגע
גזענות, חוסר טאקט, חוסר צדק,פרחות/ערסים, התעללות בבעלי חיים, הטרדות מיניות, האקס ואנשים גסי רוח