4 תשובות
למה אתה מפגר
טי דוראק - אתה טיפש
זאצ'ם = בשביל מה?
בטוח ששמעת נכון?
שואל השאלה:
חחח אוקיי תודה
אנונימי
בשביל מה אתה טיפש.