5 תשובות
ew people - כמעט כל מה שאמרת היה בגרסה הישנה. (חוץ מהנאמנים מחוברים)
הייתי רוצה דווקא להוסיף, ולהוסיף קבוצות לסטיפס :] זה יהיה נחמד
את העובדה שאי אפשר למחוק שאלות ותשובות שלך שאתה רושם וחייב לחכות שנאמן ימחק
שכשתהיה שאלה חדשה אז יופע חלון קופץ למטה בצד
רשימת משתמשים מחוברים
רשימת נאמנים מחוברים
אופציה להענקת יותר מ5 פרחים
שאי אפשר לשאול יותר מ10 שאלות ביום. זה טיפשי לדעתי.