התחברות
הרשמה
למה ששואלים איזה מוצא את ואת אומרת תימניה ומרוקאית מתייחסים רק לתימניה?
גם מתייחסים לזה בעלבון כזה כאילו תימנים הם תת רמה
24 בפברואר 2020, 23:09
עדות
תימנים
מרוקאיות
מזרחית
תימניות
תשובה אחת
גם אני חצי תמניה וזה אחלה חחח אבל למי אכפת מה חושבים אני אוהבת להיות תמניה
מ
מאי בוזגלו
באותו הנושא:
יואו תראו הוא תימני שלם חח,מה אומרים נראה תימני?
איזה מפורסמים ממוצא תימני יש שנחשבים לנראים טוב, חתיכים?
איזה צבע עדשות הכי יתאימו לגוף צבע שחום תימניה שלמה?
איך אומרים: תימניה\ תימנית, פרסיה\ פרסית, אשכנזיה\ אשכנזית, ואיך זה שלפעמים מסתיים ב"ית" ולפעמים ב"יה"?
האופציה התימנית - אני ממש מתלבטת אם ללכת על תימני, כי אומרים שהם קמצנים, אבל רוב התימנים שאני מכירה הם די טובים. אז זה נכון?
אמרו לי שיש לי במראה משהו תימני קצת, מה זה אומר שאני נראית תימניה?
כששואלים אותך מה העדה שלך או מה המוצא שלך למה מתכוונים מזה עדה ומזה מוצא?
למה פעם חטפו ילדים ממוצא תימני
מי פה תימני? ואיזה שמות משפחה יש לתימנים?
השפה של התימנים - באיזה שפה מדברים התימנים?
מהו מוצא? - כששואלים מה המוצא שלך למה מתכוונים?