4 תשובות
702 נשאלים אחי
הם לא צדגמים את כל אוכלוסיית ישראל
אי אפשר להסתמך על סקרים, יש המון אנשים שסתם ממציאים משהו. למשל אני, כשקיבלתי סקרים בטלפון לגבי הבחירות תמיד אמרתי שאני בעד הרשימה המשותפת, אני ימנית בכלל.
מקווה חחח
תושבי ישראל היו מאז ומתמיד תחת ההגדרה של מרכז-ימין, לפחות מרביתם.
כנראה שאט-אט הם מתחילים להבין את השקר של כחול לבן.