8 תשובות
כי הוא לא קצה להמשיך להיות באח הגדול
כי יש עכשיו משימה שהוא חושב שהיא ממש לא מוסרית ונגד כל הערכים שלו, אז הוא פרש מהמשימה ואמר שאם צריך הוא גם ייצא מהבית, זה מה שהיה אתמול, היום הוא כבר חזר למשימה והחליט שהוא כן לוקח חלק בשביל שלא יהיה קנס
שואל השאלה:
מה הייתה המשימה?
אנונימית
הוא יצא ???
אני חושבת שהוא פשוט לא ברמה של האח הגדול ( הוא הרבה יותר מזה)
הוא יצא או לא?
מה הייתה המשימה
הוא לא יצא
המשימה היא של הבובות. תראו ביום רביעי.