תשובה אחת
אני כתבתי את זה על השולחן בכיתה ואס ככה כל הזמן רואה את זה.
חוצמיזה שיש שיטה של כפולות .
למשל נשימה תקינה
למבוגר 12-20, ילד 18-30, תינוק 24-40.
את רואה כאן שיש כפולות של 6 בערכי המינימום. וכפולות של 10 בערכי המקסימום.
חוצמיזה שיש שיטה של כפולות .
למשל נשימה תקינה
למבוגר 12-20, ילד 18-30, תינוק 24-40.
את רואה כאן שיש כפולות של 6 בערכי המינימום. וכפולות של 10 בערכי המקסימום.
באותו הנושא: