3 תשובות
שואל השאלה:
לא זה חמש דקות מהבית וזה ממש כואב לי אנחנו לא מצליחים להכניס לתוך החור בדיוק
אנונימית
לא הגיוני שנסתם, תנסי להרטיב את האוזן עם מים או כוהל ואז תנסי להכניס
זה קורה כי העור מתחדש אחרי כמה שעות בלי עגיל.. פשוט תדחפי את העגיל עד שהוא יכנס קצת יכאב אבל בקטנה