8 תשובות
למה שלא?
יש ויש.
רוסים שלא ממש מקורבים לדת כנראה שלא ממש ירגישו משהו מיוחד אל הרב ויראו בו בן אדם רגיל.
רוסים שלא ממש מקורבים לדת כנראה שלא ממש ירגישו משהו מיוחד אל הרב ויראו בו בן אדם רגיל.
יש כאלה שכן. כמו בכל עדה אחרת.
ככול הנראה יש גם היום רוסים שאוהבים את הרבי בזכות הניסים והחוכמה שלו אני בעצמי רבע רוסייה אבל גם חב"דניקית מלידה
שואל השאלה:
אני שואל כי הוא היה רוסי
אני שואל כי הוא היה רוסי
אנונימי
בתור רוסי אני חייב לציין שהוא הוא לא כזה בחור נחמד
הרשי לי לגחך, הוא לא בחור - הוא רב, כבד אותו, גם אם אתה לא מסכים עם חלק מהדברים שלו. אני גם לא מסכים איתו בחלק מהדברים שלו, אבל אני לא מדבר עליו בזלזול, חס ושלום. יש בהחלט על מה להעריך אותו.
דרך אגב ,אני אוקראיני.
דרך אגב ,אני אוקראיני.
לחילונים לא אכפת ממנו. לגבי דתיים לא יודע, לא מכיר דתיים ממוצא רוסי
באותו הנושא: