6 תשובות
תשובה
אנונימי
אם את רואה רק חוט בחוץ הכול בסדר
שואל השאלה:
אבל אם הוא לא עד הסוף ואני מרגישה אותו?
אנונימית
חכי שעה ותוציאי...
זה לא מסוכן פשוט מציק
אם את מרגישה אותו עדיף להוציא, הוא צריך להיכנס ככה שאת בכלל לא מרגישה אותו. אם זו הפעם הראשונה שלך עם טמפון אז זה הגיוני שטיפה תרגישי אותו. עם את עדיין מסתבכת תקני טמפון עם מוליך, זה הרבה יותר קל להכניס אותו.
כולו הפנים רק החוט צריך להיות בחוץ
אנונימית