תשובה אחת
אורבניקה. מתה על הבגדים שלהם, מחזיקים לי מלא זמן והם לא יקרים כל כך. להשוואה- חולצה בעדיקה או בh&m עולה באזור 80 שקל ויותר, באורבניקה 30 או פחות לפעמים.
מצד שני אורבניקה זה לרוב הבייסיק היפה כזה