8 תשובות
שואל השאלה:
למה גם עושים את זה? זה פוגע בכל כל הרבה אנשים
למה גם עושים את זה? זה פוגע בכל כל הרבה אנשים
אנונימית
כי הם אוהבים לשמוע ולראות משהו מתפוצץ.
אני פחות מתחבר לרעש הזה
ובעיקרון כל פעם שאת שומעת ורואה מקרה כזה את יכולה להודיע למשטרה.
אני פחות מתחבר לרעש הזה
ובעיקרון כל פעם שאת שומעת ורואה מקרה כזה את יכולה להודיע למשטרה.
הם מחוץ לחוק, את יכולה להזמין משטרה מי שעושה את זה.
הם מחוץ לחוק?? לא ידעתי, כאילו לא הייתי בטוחה. אני שומעת מלא פיצוצים בעיר שלי גם
הם כן מחוץ לחוק,
פשוט יש גורם כל שהוא שסוחר בנפצים האלו
אז ילדים קונים מהגורם הזה.
אם את רואה מישהו אם נפצים
את רשאית לדווח על כך למשטרה
פשוט יש גורם כל שהוא שסוחר בנפצים האלו
אז ילדים קונים מהגורם הזה.
אם את רואה מישהו אם נפצים
את רשאית לדווח על כך למשטרה
אנונימית
וואי פשוט בלתי נסבל
יש פיצוצים בכל העיר שלי עכשיו
יש פיצוצים בכל העיר שלי עכשיו
הם מחוץ לחוק אבל לפני כמה ימים עצרו ילד סוחר
הם מחוץ לחוק
באותו הנושא: