16 תשובות
ומה עם ימנים?
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה הבעיה כאן?
אנונימי
^מה איתם?
אנונימי
שואל השאלה:
^ ההצעה תכלול בקשות להקמת בתי כלא מיוחדים לכך.
אנונימי
אני מתנגד נחרצות, זה דיכוי של חופש הביטוי.
שואל השאלה:
^ כלום לא איתם אין כאן אזכור אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
^ שמאלנים מבזים.
ההבדל הדק בין חופש הביטוי לחופש הביזוי
אנונימי
מה!?
מה זאת הקיצוניות הזאת. למה לבן אסור להביע את הדעה שלו?!?! אלוהים אדירים!
שואל השאלה:
^ זה כמו שתשאלי למה לבן אדם אסור לרצוח.
אנונימי
זה נוגד את תפקיד המדינה להגנת הזכויות הטבעיות, במקרה שלנו זו תהיה הזכות להתבטאות חופשית והזכות לחירות.
הזוי.
ממש לא!! לרצוח זה רע ואסור וזה נורא! הבעת דעה זה דבר טוב כל עוד היא לא מתבטאת באלימות, אם לאנשים לא תהיה אפשרות להביע את דעתם אז זאת תהיה דיקטטוריה!
ולמה רק שמאלנים?!? כי אתה ימני!?
סגור, רק שאין מקום בכלא
שואל השאלה:
אם ישלכם הצעות איך לשפר את החוק בבקשה פרטו.
אנונימי
אתה קצת חיי בסרט אבל סבבה
אנונימית
למה אתם לוקחים את זה ברצינות חחח