2 תשובות
יאו בדיוק היום בבוקר שמעתי על זה שהקורונה גם בארץ...בכיתי כל הבוקר אבל אל תדאגי פשוט תשתדלי לא להתקרב לאנשים במקומות ציבוריים
תקשיבי גם אני ממש בלחץ אבל תחשבי על זה כסתם עוד וירוס רגיל וגם אם תדבקי בו הסיכוים שתחלימי מאוד גבוהים