24 תשובות
אשקיע אותם במניות או אחסוך
לכסוך
אטוס לחול.
אשמור ואקנה דברים שאני נמענת כי זה דיי יקר אבל באמת הכרחי לי
תקני מחשב נייד
לימודים
תכסכי
500 דולר אשקיע במניות
את השאר אני אשים בצד כדי לחסוך
אנונימית
כמובן אקנה את הדיסק של הדר אשוח למשווק השותף המתחיל
שואל השאלה:
אני בת 14. בחיים לא קיבלתי כזה סכום של כסף.
יש כמה דברים שאני רוצה לקנות אבל עדיין ישאר לי מלא.
כדאי לבזבז על משחקי וידאו?
אנונימית
אחסוך אותם ואשקיע במשהו שיביא לי כסף
בטח 14,000 שקל על פורטנייט
תלמדי, כסף נועד כדי לעשות ממנו עוד כסף.
תקראי אבא עשיר אבא עני.
אני אחסוך לאוטו הראשון שלי
לאחרונה קיבלתי מהבנק 4000 שח והחלטתי לשים אותם בצד עד גיל 20 כדי שאני אוכל לממן את הלימודים שלי כשאהיה סטודנטית
אשמור בצד
זה לא הרבה כסף כמו מיליונים שאני יכולה לרשות לעצמי לבזבז אותו איך שבאלי.
אהאהאהאהאהאאהא אייפוןן
אנונימית
חוסכת אותו לעתיד
אחסוך
אנונימית
אקנה מחשב גיימינג מטורף ומסך 4k
רבע יקנה דברים של הפאנדומים שלי רבע יחפש בית וחצי ישמור בצד
אקנה מנוי שנתי למיקמק ובשאר ממתקים כי אני כל היום משחקת מיקמק בחדר ואני צריכה אנרגיה