5 תשובות
אל תעשי את זה.
בעיקרון יחידות במתמטיקה ואנגלית זה שילוב של הציונים של 2 הסמסטרים
אז לא הייתי ממליצה לך
שואל השאלה:
אבל גם ככה הולכים לתיכון עם התעודה של מחצית א'
אנונימית
עדיף שתמשיכי להשקיע חבל להרוס