4 תשובות
אני בכללי לא אוהבת את תקווה היא מתנהגת אל ליאור כאילו שהוא חרא
שואל השאלה:
כן אני ממש לא אהבתי אותה גם מתחילת העונה
אנונימית
אני התחלתי לראות האח הגדול רק מיום רביעי כי אני לא מתחברתכל כך לתוכנית ולא ניה לי מה לראות אז ראיתי את זה אבל הספקתי לראות שהיא מתנהגת אליו כאילו היא איזה מלכה
ממש לא נכון מה שאת אומרת היא מדברת תמיד מתוך מה שהיא חושבת ולא מלקקת או עושה חשבון לאף אחד בגלל זה אני אוהב אותה