4 תשובות
היי אני מזמינה את כולכם לחגוג את הבת המצווה שלי בתאריך 21.2 בשעה 3
אשמח לראותכם
אשמח לראותכם
תצלמי את ההזמנה של הבת מצווה
בשביל מה לנסח ?
ושיהיה המון מזל טוב
בשביל מה לנסח ?
ושיהיה המון מזל טוב
תפתחי קבוצה או רשימת תפוצה (שידור) עם כולם ותרשמי את כל הפרטים שהן צריכים לדעת
תצלמי את ההזמנה
באותו הנושא: