תשובה אחת
תהליך אקסותרמי זה תהליך שפולט אנרגיה כלומר שנפלט מתוך גוף מסוים משהו לסביבה לדוגמה תהליך נשימה תאית
ותהליך אנדותרמי זה תהליך שקולט אנרגיה כלומר כדי לייצר אותה הוא צריך לקלוט אותה מגוף מסוים
לדוגמה תהליך הפוטוסינתזה
ותהליך אנדותרמי זה תהליך שקולט אנרגיה כלומר כדי לייצר אותה הוא צריך לקלוט אותה מגוף מסוים
לדוגמה תהליך הפוטוסינתזה
באותו הנושא: