11 תשובות
כןן!!! ראיתי אחת האנימות
אנונימי
כן
זה מצויין
זה מצויין
מה יש ב13 במרץ?
אנונימי
כןכןכןכןכןכן
אנונימי^
רק מי שראה את הסדרה יבין, לא אומר כדי להימנע מספויילרים..
רק מי שראה את הסדרה יבין, לא אומר כדי להימנע מספויילרים..
^לא מדברים על זה ;-;
נכון
מניח שכן.
אחלה סדרה ממליץ
כן!
זה מדהים ומומלץ לגמרי!!
(ממליצה לסיים לפני ה13 למרץ)
זה מדהים ומומלץ לגמרי!!
(ממליצה לסיים לפני ה13 למרץ)
אם בא לך, אז למה לא.