7 תשובות
הוא בסדר
קרה לי, וכן זה שם יפה
שם סבבה וכן קורה לי כל הזמן
כן כנראה בגלל שלחברה טובה שלי קוראים טליה
כל דבר נושא מטען ומתחבר אוטומטית לקונוטציה שלילית / חיובית בראש שלנו. צריך בסופו של עניין לבצע את ההפרדה בין השם שהוא חומרי לבין המהות של כל אדם.
ובגדול, זה השם שלי. חיה איתו בסבבה
אנונימית
שם ממש יפה
הוא סביר פלוס.