8 תשובות
ראשונה
תאוריה ראשונה ולקח פחות מדקה
1
כנראה הוא התכוון לזה שהוא יצא משם מהר,גם לי זה היה ככה 7 דק ויצאתי
שנייה
http://theory-learn.co.il/app
עוד לא עברתיי תאוריה 4 ואיי
white wolfאם לקח לך פחות מדקה
או שזה ספאם או שלא קראת אף שאלה

אין שום סיכוי שאתה עונה על 30 שאלות בפחות מדקה כי זה אומר שאתה קורא שאלה או מנתח תמונה ובוחר תשובה מ4 בפחות מ2 שניות לשאלה