11 תשובות
טעיםם אש תנסי
זה קציצות בשר במרק, זה די טעים, לרוב בטעם של המרק.
כןן!! זה טעים!! יש כמה צבעים אבל בכללי זה טעים, אם את נגיד מרוקאית זה לא כזה יזיז לך זה יהיה לך נחמד חח נראלי
שואל השאלה:
טל היא רוצה שאני אטעם אבל אני מפחדת ולא נעים לי להגיד לה לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני טוניסאית לא מרוקאית
אנונימית
אז כן זה טעים
טעים רצח
קובה זה הדבר הכי טעים בעולם לדעתי❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤כדאי לך לנסות,אני גם רבע עיראקי,אוכלים אצלנו קובה
תני ביס קטן תנסי אם לא טעים תגידי בנימוס שפחות הטעם שלך... יש לזה פשוט טעם של אוכל עיראקי אני חולהה על זה