6 תשובות
ואי גם אני!!!
כן תאכלי מחר גם אני אוכלת פשוט תאכלי פחות נגיד 1200-1600 קלוריות וזה ירד לבד
אנונימית
שואל השאלה:
בוודאות?
כן
אם לא הכל ירד תוך יום אחד אז תוך יומים שלושה
זה קרה לי כבר כמה פעמים
פשוט לאכול בריא ומסודר אחרי היום שאכלת הרבה
אנונימית
כמובן שצריך לאכול משהו.
אין סיבה לא לאכול כלום.

סתם תחושה מעפנה בגוף ולגרור את עצמך
זה לא בריא לא לאכול, זה יכול לפגוע בגוף
תאכלי פשוט קצת פחות מבדרך כלל אל את מרגישה בזה צורך אבל אל תרעיבי את עצמך
חוץ מזה, על יום אחד שאכלת יותר מבדרך כלל לא יקרה לך כלום
זה בסדר אם יש ימים שאת "מתפרעת" או יוצא שאת אוכלת יותר
את לא תשמיני בגלל יום אחד
ממליצה על דיאטה טבעית דלה בפחמימות ומלאה בפחמימות מירקות.

התחלתי בשבוע אחד של אכילת ירקות, נבטים-בפרט נבטי קטניות, מעט פירות, טחינה, עלים ירוקים מכל הסוגים, הכל חופשי. מדי פעם אכלתי ממתק שהכנתי בעצמי: משמן קוקוס, אגוזים טחונים, עיסת תמרים, קקאו ולגלגל בקוקוס, - מכל אלו עשיתי "כדורי שוקולד".
(דוגמא לתפריט ביום: בבוקר סלט מנגו ממנגו,מלפפון, בצל סגול, שמן זית ולימון, זה מתכון שרץ ברשת מעולה, ביניים: סלט כרוב לבן עם שומשום ושמן זית, צהריים סלט ענק ממלא ירקות וטחינה עם שמן זית ולימון חופשי, ערב:תפוח עם חמאת שקדים וכף קקאו). בין לבין שותים המון מים. אני מדגישה שאוכלים חופשי ממה שאת רוצה.
אחרי שבוע, הוספתי בשר וביצים. כל יום מנת עוף וביצה. הורדתי מעט מהפירות.
אחרי שבועיים: התחלתי לטגן ולאדות את הירקות. במקום סלט רגיל עשיתי ירקות מוקפצים עם עוף. בבוקר אכלתי חביתה עם טחינה וסלט קטן.

יש לשים לב שמתחילת הדיאטה לא אכלתי לחם,אורז,תפוחי אדמה,ספגטי, קינוחים ושאר פחמימות לא בריאות. פחמימות הגיעו מירקות ופירות וזה עושה את ההבדל.