6 תשובות
תגבירי את הפעילות הגופנית ותאכלי יותר חלבונים כמו ביצים בארוחות בוקר וקינואה בצהריים
יכול להיות שהמשקל נעצר לך כי את מעלה במסת שריר?
שואל השאלה:
זה לא שהייתי בעודף משקל אבל רציתי לרזות ולהתחטב יכול להיות שבגלל שלא הייתי בעודף משקל לכן קשה לי יותר להוריד?
אנונימית
ברור גם אני במשקל תקין ולוקח חי מלא זמן להרזות וכשהייתי בעודף הרזתי תוך שנייה
אנונימית
אחרי ירידה מסויימת לפעמים נתקעים זה טבעי , אני גם לא חושבת שאת אוכלת מספיק כי את מתאמנת המון. חוץ מזה הבנתי שגם יותר מדי ספורט יכול לעצור ירידה , את לא חייבת להגזים.
יספיק פעמים בשבוע אימון היט ותרגילים
ו3 פעמים בשבוע הליכון 40-60 דקות
להוריד פחמימות לפחות 17 יום !!!
2 ליטר של מים !! לאכול כל 3 שעות 4/3 ארוחות ביום