6 תשובות
זה רגיל
רגיל לגמרי. מעל 37.5 זה חום
קצת פחות מ35 אני מניח שזו התחלה של היפותרמיה. אבל זה די נורמלי.
רגיל
רגיל לגמרי
תלוי בבן אדם אבל בכללי רגיל
באותו הנושא: