7 תשובות
ממש לא את חרוצה מאוד כל הכבוד!!
לא נראלי שזה מוזר
אבל תכלס זה דבר שאפשר לעשות גם בבית
שואל השאלה:
אני ההפך מחרוצה חח אני עצלנית רצח לכל המקצועות האחרים (יעני פיזיקה 5 יחל אנגלית 5 וכו) אני בקושי לומדת ובחיים לא עושה שיעורי בית. אבל תכנות זה פשוט כיף ואני אוהבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
המחשבים בכיתה יותר נוחים לעבוד איתם. המחשב שלי בבית דיי ישן ואיטי.
אנונימית
מעולה שמצאת מקצוע שאת אוהבת... החוואי עלי. הגיוני ממש שאם את אוהבת לתכנת תעשי את זה בזמנך הפנוי, מהמם
סיפור חיי