6 תשובות
אוקיי.. אבל איפה השאלה?
עצוב.
באסה אבל אין ברירה תלכי רק עם ידידים
תשאלי חברות אחרות
שואל השאלה:
אין לי אני לא מסתדרת ככ עם בנות
אין לי אני לא מסתדרת ככ עם בנות
אנונימית
תנסי לקחת מישהי אחת שתלך איתך זה מה שאני עושה והכרתי שם חברים גם מסיבות קודמות אז כזה יצא טוב
באותו הנושא: