6 תשובות
אוקיי.. אבל איפה השאלה?
עצוב.
באסה אבל אין ברירה תלכי רק עם ידידים
תשאלי חברות אחרות
שואל השאלה:
אין לי אני לא מסתדרת ככ עם בנות
אנונימית
תנסי לקחת מישהי אחת שתלך איתך זה מה שאני עושה והכרתי שם חברים גם מסיבות קודמות אז כזה יצא טוב