7 תשובות
שואל השאלה:
וואוו כיף לי
דעתי היא שהשירים שאת שומעת דווקא מאוד מעולים ולא צריך להתפלא שאנשים שומעים אותם
אני אוהבת שירים באנגלית בעיקרון אבל גם בעברית זה נחמד, מי שמתפלא פשוט חושב שאת מיושנת. וזה לא בהכרח נכון, גם השירים של פעם (והעברית של היום) טובים
זה הטעם גם שלי! הם יכולים לחשוב מה שהם רוצים, כל עוד אנחנו שומעים את המוסיקה האהובה עלינו וזה הופך אותנו למאושרים, הכל אחלה:)
השירים הכי טובים זה של פעם פשוט חלק לא מתחברים לשירים האלה
אני גם אוהבת, יש באמת אמנים ישראליים מדהימים
שאני בול כמוך!