7 תשובות
תבכה
אם אתה במקום מתאים..
אם אתה במקום מתאים..
זה טוב לשחרר את זה :)
שמרת כנראה הרבה בלב.
ממליצה למצוא מישהו קרוב לדבר איתו.
אם צריך משהו, תרגיש חופשי לכתוב.
ממליצה למצוא מישהו קרוב לדבר איתו.
אם צריך משהו, תרגיש חופשי לכתוב.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לבכות בלי סיבה
אני לא רוצה לבכות בלי סיבה
אנונימי
תבכה
תבכה לא תמיד צריך סיבה
תוציא את הבכי
זה משחרר המון רעלים אח יקר
לא נכון ו-לא טוב לשמור בפנים
אתה כמובן שיותר ממוזמן לשתף מה הביא אותך לבכי
כל טוב
זה משחרר המון רעלים אח יקר
לא נכון ו-לא טוב לשמור בפנים
אתה כמובן שיותר ממוזמן לשתף מה הביא אותך לבכי
כל טוב
באותו הנושא: