5 תשובות
אנחנו עשינו פעם בכיתה כאילו חלק מהסדרה הכל הולך, אם את מכירה את התוכנית
שואל השאלה:
underclass hero
אנחנו עושות את זה תודה על הרעיון אם יש לך עוד רעיונות אז תרשמי לי אם את יכולה
אנונימית
אממ לא יודעת.. עשינו גם מאסטר שף (אבל זה ייקח יותר משעה), המירוץ למיליון
משחק זיכרון, קהוט
שואל השאלה:
שזה יהיה שעה
אנונימית