5 תשובות
שלום רב
אישית כמובן מומלץ ועדיף במציאות כיום לעבור בכלל לזיכרונות מדגם וסוג של ddr 3 אבל כמובן חשוב מאוד שהזיכרונות יהיו ביצרן ונפח שווה ותואם לביצועים מותאמים
בהצלחה
אישית כמובן מומלץ ועדיף במציאות כיום לעבור בכלל לזיכרונות מדגם וסוג של ddr 3 אבל כמובן חשוב מאוד שהזיכרונות יהיו ביצרן ונפח שווה ותואם לביצועים מותאמים
בהצלחה
אנונימי
רוב הסיכויים שלא, מה גם שכנראה לא תצליחי להכניס אותם לשקע בלוח האם (מרבית לוחות האם מותאמים לסוג אחד של זכרון)
שואל השאלה:
מה לגבי מהירות אחרת - 400 mhz יעבוד עם 800 mhz של אותו ddr2?
מה לגבי מהירות אחרת - 400 mhz יעבוד עם 800 mhz של אותו ddr2?
מעטים ונדירים (מאוד ישנים) הלוחות שתמכו בזכרונות ddr1 ו- ddr2 וגם בהם היה צריך לקנפג על איזה חריץ לעבוד כי אין מצב לעבוד ביחד, בנושא לשאלתך אם 2 כרטיסי זיכרון מאותו המשפחה יעבדו ביחד התשובה היא כן אך אני מציין מראש! המהירות של המחשב תרד כיוון שאתה משתמש ב-800 mhz עכשיו ואם תוסיף 400 mhz אז כל הזיכרון יעבוד במהירות 400, כמו כן יתכן שתתחיל לקבל את מסכי המוות של windows (מסך כחול משום מקום והפעלה מחדש) כיוון שמאוד מומלץ שהזיכרונות יהיו זהים עד לפרט האחרון, אפילו אותה חברה! כמו כן שים לב שיש עוד נתון שאתה מתעלם ממנו וזה ה- cl, כדי לקוות להימנע ממסך כחול ולהתפלל לעבודה נורמלית אתה חייב שהם יהיו זהים וגם יש לוחות שתומכות בטווח מסויים, יש ב-cl את הגדלים הבאים: 2.5, 3, 3.5, 5, 9.