56 תשובות
לא היה לי
שאני יגור לבד בווילה עם בריכה עם הbff שלי ושיהיה לנו מלא כסף
אנונימית
יש לי אבל כולם יודעים אליו
שואל השאלה:
דרמיוני תסכימי לשתף איתנו?
דרמיוני תסכימי לשתף איתנו?
אנונימית
שאני היה חופשי אוכל לעשות מה שבא לי
טוב ככה
לסיים בית ספר
צבא
ליישם את הרעיונות העסקיים הגאונים בטירוף שלי
להתעשר בטירוף
לבנות אי מלאכותי (שאחרי חישובים יעלה מיליארד וחצי דולר) במרחק 370 קילומטר מכל מדינה כדי שלאי
יהיה חוקים משלו
ליישם חוקים לאום אזרחים תרבות וכולי ובעצם לנהל מדינה משלי עם חוקים משלי
ועל הדרך גם להציל את העולם מליהכחד בעזרת הכסף
זאת לפחות התוכנית שלי
לסיים בית ספר
צבא
ליישם את הרעיונות העסקיים הגאונים בטירוף שלי
להתעשר בטירוף
לבנות אי מלאכותי (שאחרי חישובים יעלה מיליארד וחצי דולר) במרחק 370 קילומטר מכל מדינה כדי שלאי
יהיה חוקים משלו
ליישם חוקים לאום אזרחים תרבות וכולי ובעצם לנהל מדינה משלי עם חוקים משלי
ועל הדרך גם להציל את העולם מליהכחד בעזרת הכסף
זאת לפחות התוכנית שלי
למצוא אהבה
לילה במיטה עם ציפי שביט.
אנונימי
למצוא אי בודד ולחיות שם לבד למשך כל חיי
^^^^ מה המדיניות באי תהיה ?
אין . כי אני לבד
להמציא סרט עם מסרים חשובים ולהשתתף בו.
להוציא עוד חלקים של הסרט עד שאזדקן.
להוציא עוד חלקים של הסרט עד שאזדקן.
טוב, לא יודע עד כמה זה פרוע, כי זה נשמע לי די נורמלי
אבל עדיין, לדבר על זה עם אנשים זה פשוט מוזר מדי.
הייתי רוצה לאהוב מישהי שתאהב אותי בחזרה, שנוכל לבנות קשר רומנטי אמיתי...
משהו פשוט.
שנוכל להתכרבל ביחד מתחת לשמיכה, סתם להנות אחד מהנוכחות של השנייה, שתמיד יהיה לנו על מה לדבר, שנרגיש בנוח אחד עם השנייה, שנימשך זה לזו.
שהיא תוכל להירדם עליי כשהיא עייפה, ושאוכל לחבק אותה מאחורה כשנהיה לבד. שכל פעם שהיא תחייך אני אחייך גם. שאוכל להסתכל עליה נצח. שנוכל להיות אינטימיים ולהרגיש שככה זה אמור להיות.
אף פעם לא באמת הייתי בקשר שהרגיש ככה, אפילו קצת. אפילו לא נישקתי אף אחת אף פעם, לול.
ותמיד הכל כלכך מסובך
אני בקטע של מישהי, ואו שהיא לס או שיש לה חבר, ואז מישהי בקטע שלי, אבל או שאני לא מרגיש בנוח איתה לזה או שאני לא נמשך אליה ואני לא רוצה להרוס את הקשר שכבר יש לנו
מיליון דברים.
אבל עדיין, לדבר על זה עם אנשים זה פשוט מוזר מדי.
הייתי רוצה לאהוב מישהי שתאהב אותי בחזרה, שנוכל לבנות קשר רומנטי אמיתי...
משהו פשוט.
שנוכל להתכרבל ביחד מתחת לשמיכה, סתם להנות אחד מהנוכחות של השנייה, שתמיד יהיה לנו על מה לדבר, שנרגיש בנוח אחד עם השנייה, שנימשך זה לזו.
שהיא תוכל להירדם עליי כשהיא עייפה, ושאוכל לחבק אותה מאחורה כשנהיה לבד. שכל פעם שהיא תחייך אני אחייך גם. שאוכל להסתכל עליה נצח. שנוכל להיות אינטימיים ולהרגיש שככה זה אמור להיות.
אף פעם לא באמת הייתי בקשר שהרגיש ככה, אפילו קצת. אפילו לא נישקתי אף אחת אף פעם, לול.
ותמיד הכל כלכך מסובך
אני בקטע של מישהי, ואו שהיא לס או שיש לה חבר, ואז מישהי בקטע שלי, אבל או שאני לא מרגיש בנוח איתה לזה או שאני לא נמשך אליה ואני לא רוצה להרוס את הקשר שכבר יש לנו
מיליון דברים.
אנונימי
שאני וחברה שלי נגור ביחד וזה בחיים לא יקרה
לעבוד כרקדנית בjust dance
שאני מלאך ושאני יודעת לעוף
להצליח להתפרסם בגיל צעיר ולעשות דברים מטורפים כמו מילי בובי בראון או בילי
להיות חשפנית בלאס וגאס
אנונימית
להתחתן עם אישה.
זה אולי לא נראה ממש בלתי אפשרי בימינו אבל אמא שלי דתיה וכך גם כל המשפחה שלה קשה לצאת מהארון במצב כזה..
זה אולי לא נראה ממש בלתי אפשרי בימינו אבל אמא שלי דתיה וכך גם כל המשפחה שלה קשה לצאת מהארון במצב כזה..
אנונימית
אע.. זה נשמע מוזר ואולי קצת דמיוני אבל אני רוצה לנסות לבנות חללית קטנה ולנסות לשגר אותה לחלל ...
לא מספרת ,זה הקטע .
יש לי יותר מידי חברים באתר הזה בשביל לכלוב את זה פה.
יש לי יותר מידי חברים באתר הזה בשביל לכלוב את זה פה.
שכבתי על הראש שלי
אנונימית
לחזור אל האקסית (יש לה כבר חבר)
אנונימי
אממ פעם תמיד רציתי שכל האנשים יהיו קרחים כדי לעשות קרחת כי נמאס לי לסרק את הפאת יובל דיין שעל הראש שלי
אנונימית
מכירים את זה שאתם מסמכלים על מישהו וחושבים "הוא בחיים לא ישים על אחת כמוני" החלום שלי שמישהו יסתכל עלי ויחשוב את זה
אנונימית
אני שמה את החלב לפני הקורנפלקס
אנונימית
זה נשמע קצת שטחי, אבל החלום שלי זה להיות דוגמנית.. אף פעם לא הייתי רזה, הגוף שלי רחוק מלהיות מושלם, יש לי צלקות על הרגליים מפגיעה עצמית, אבל אני כלכך רוצה לעזור לאנשים, אני יודעת שאם אני בגיל 14 הייתי רואה דוגמנית במידות רגילות (לא נורא רזה או נורא שמנה) זה היה כלכך עוזר לי להתגבר על הרבה קשיים שהיו לי.
וגם כי אני מרגישה שיש כאן אוכלוסיה של רוב הבנות בעולם שהיא פשוט לא באמת מיוצגת בדוגמנות.
וגם כי אני מרגישה שיש כאן אוכלוסיה של רוב הבנות בעולם שהיא פשוט לא באמת מיוצגת בדוגמנות.
אנונימית
לעשות שלישיה עם הקראש ואחיו הגדול
אנונימית
להיות עם נתן גושן.באמת,הוא בן אדם מדהים
ס&ס פרוע
אנונימי
אני כאילו מספר תחלומות שלי לאנשים באמונה ובעזרת יצירת סטרס חיובי שיגרום לי לפעול.
אין לי חלום פרוע.. כמו פטיש של משהו מוזר
אין לי חלום פרוע.. כמו פטיש של משהו מוזר
לנשק את הקראש
שכולם יאמצו חתול חח
הייתי רוצה לחיות עם מישהי, להתחתן, אבל בקשר מצד אחד דתי, מצד שני (וזה הקטע המוזר) כשהיא ראש הקשר.
אני אשנה את המין שלי לשל אישה, ואחייה איתה חיים בשליטתה, אבל חיי אהבה אמיתיים, מישהי שבאמת נאהב אחד את השניה
אני אשנה את המין שלי לשל אישה, ואחייה איתה חיים בשליטתה, אבל חיי אהבה אמיתיים, מישהי שבאמת נאהב אחד את השניה
אנונימי
להתחתן
להיות בזוגיות אם מישהי ספציפית ולהתחתן
ולהתחתן איתה
החלום שלי זה מסתערבים
שירדו לי בזמן שאני משתינה על זה שיורד לי
אנונימית
להיות זונה
אנונימית
ליצור פקק.
להיות בדובדבן או מסתערבים (אבל אין לבנות)
להיות בדובדבן או מסתערבים (אבל אין לבנות)
בואי מותק^^
שישלטו בי מבחינה מינית
אנונימית
^^הלוואי
אנונימית
בואי! אני מבטיח שאני לא כזה רשע
אנונימי
שישלטו בי לא מבחינה מינית
אנונימית
חשבתי שאני היחידה שרוצה יואו^
אנונימית
להכיר אנשים כמוני ולהתחבר איתם, שנהנים משליטה לא בהכרח מינית, לבישת טיטולים, קרוסדרסרים וכו'...
אנונימי
לשלוט מכל הבחינות, אבל במיוחד מבחינה מינית
אנונימית
שואל השאלה:
אתם.ן מדהימים.ות!
תודה ששיתפתם.ן❤
אתם.ן מדהימים.ות!
תודה ששיתפתם.ן❤
אנונימית
שואלת השאלה, אולי פיספסתי, אבל תשתפי אותנו עם שלך
אנונימי
אני חושב שזה נכון לכולם אבל אלימות נגד אנשים מסוימים...
שואל השאלה:
זה אולי ישמע משהו פשוט, ממש לא משמעותי או מיוחד כמו של חלקכם,
אבל החלום שלי, הפנטזיה הכי רחוקה שאף אחד בעולם לא יודע, זה להיוולד מחדש במקום אחר בעולם.
רצוי במקום כמו יקוטיה שבסיביר או אלסקה.
ושיהיה לי את הניסיון והיכולות שיש לי היום - ביחד עם דברים חדשים
ואם כבר להיוולד מחדש - אז שהחיים החדשים ההם לא ישאירו כל כך הרבה צלקות פיזיות ונפשיות כמו הנוכחיים...
זה אולי ישמע משהו פשוט, ממש לא משמעותי או מיוחד כמו של חלקכם,
אבל החלום שלי, הפנטזיה הכי רחוקה שאף אחד בעולם לא יודע, זה להיוולד מחדש במקום אחר בעולם.
רצוי במקום כמו יקוטיה שבסיביר או אלסקה.
ושיהיה לי את הניסיון והיכולות שיש לי היום - ביחד עם דברים חדשים
ואם כבר להיוולד מחדש - אז שהחיים החדשים ההם לא ישאירו כל כך הרבה צלקות פיזיות ונפשיות כמו הנוכחיים...
אנונימית
יש קצת אנשים שיודעים את זה וכנראה שזה ישמע חנוני אבל זה מה שאני רוצה.
ללמוד תקשורת.
ללמוד לימודי ארץ ישראל כמדינת ישראל.
ללמוד תקשורת.
ללמוד לימודי ארץ ישראל כמדינת ישראל.
לגור בפנטהאוז עם הבן זוג נהיה עשירים ונחייה כמה שנים טובות לבד כמו מלך ומלכה ואז נביא ילדים והם ישחקו בחצר הענקית ואז הם יהיו מתבגרים ויעשו מסיבות ואנחנו נהיה כמו חברים הכי טובים שלהם
אנונימית
להיות עם הקראש ולהתנשק איתו!!! :) אמאלה חלום
באותו הנושא: