5 תשובות
כן
אבל שזה ישנה משהו?
אבל שזה ישנה משהו?
כן שייתן לי קצת
כן לי יש בקושי 0.0000000000000000000000000000000000000000000000001ממה שיש לו אפילו הרבה פחות אבל אין לי כוח לעשות עוד אפסים
כן
אבל מה אכפת לך?
עשה את הכסף שלו בעצמו.
מגיע לו...
כל אדם עם אינטליגנציה טיפה מעל הממוצעת יכול להגיע לזה רק אם ישקיע ויעבוד קשה...
לא צריך להיות גאון על בשביל לעשות את מה שהוא עשה
פשוט אינטליגנציה טיפה מעל הממוצע (מעל 115 אייקיו), קצת מזל והשקעה.
אבל מה אכפת לך?
עשה את הכסף שלו בעצמו.
מגיע לו...
כל אדם עם אינטליגנציה טיפה מעל הממוצעת יכול להגיע לזה רק אם ישקיע ויעבוד קשה...
לא צריך להיות גאון על בשביל לעשות את מה שהוא עשה
פשוט אינטליגנציה טיפה מעל הממוצע (מעל 115 אייקיו), קצת מזל והשקעה.
אנונימי
שואל השאלה:
מה.... לעזאז-
מה.... לעזאז-
אנונימי
באותו הנושא: